Thursday, April 23, 2009

2 Weeks in my hometown

Alhamdulillah cita2 utk balik dan keje dekat kg menjadi kenyataan. After about 3 n half months i have been working in Penang, at last dapat jua d kampung. Hehe ramai2 kawan2 tya nape la ko ni nk keje kat kg.. I have some reason behind it anyway. Takpela.. rezeki Allah tu ada di mana2 sahaja... =)

Ok i want to share here, my 2 weeks experience in kampung and how the people here accept me. You know being an IT Facilitator a.k.a cikgu here org kg mmg suka esp in IT sungguh x sangka. Plus, some of the jiran is my neighbour. So meraka kenal la dengan mak ayah i. Ahakss. so kena la jaga tingkah laku skit ahakss..

As my observation the org kampung now they have the awareness about IT. But sadly, the dont have the facilities.

To be cont.. Lapar la plak tetiba... kuing kuing

No comments:

Post a Comment