Wednesday, July 29, 2009

Aku Bukan Pilihan Mu


Ya Allah.. Kini masa yang ada sangatlah suntuk. Aku semakin redha andai ini telah ditakdirkan utk diriku. Aku pasti masih ada yang sayang =)

Kerana aku yakin setiap perkara yang berlaku di dlm hidup kita mempunyai hikmahnya tersendiri. Betul kata dia, kadang2 tak semua yg kita fikir baik untuk kita sebenarnya sebaliknya. (Huhu) tettiba rasa sayu plak dalam hati ini. Aku tahu semua itu, tak perlu diberitahu.

Langkah seterusnya yang harus diambil ialah pergi dan pergi sejauh mungkin. Kerana bukan aku x yakin pada janji Allah, Yg Maha Mengetahui. Pasti ada hikmah untuk perpisahan ini. Hurm... Aku yakin.

YA Allah Kau kuatkanlah hati wanitaku ini. Aku x mampu untuk menempuh hidup ini tanpa bantuan dari mu Ya Illahi. Kuatkan hati tetapkanlah pendirianku. Hurm kalau nk diikutkan pun sekarang ni pun, kami sudah semakin jauh, mungkin ini adalah pilihan dia. Pilihan hidup dia. Takpela sy, memula mmglah terasa kehilangan tapi lama2 dia akan sembuh.(Teringat kata2 dr seorg sahabat)Thx Friend....

Dan sejak akhir2 ni byk pula halangan yang terpaksa aku tempuh, mungkin ini tanda2 @ petunjuk dr yg Esa bahawa aku harus merelakannya. (Walaupun hati terasa pedih tetapi)demi kebaikan semua aku harus pergi... Siapalah aku...


Takpe sy, kamu masih ada seorang ayah yang amat sayang pada kamu... I luv u dad!

No comments:

Post a Comment