Monday, April 5, 2010

Kembali dengan Streamyx...

Hai...
Bertemu kembali, lama tul x nampak. Semenjak pindah ni...lama betul tidak menjenguk alam blog ini. Kini aku kembali haha..

Berkat 2 bulan menunggu TM akhirnya dapatla kembali ke blog kesayangan ramai ini( Ramai ker?) Kueng2...

Sebenar dan sejujurnya, tujuan pemasangan Internet di rumah adalah seperti berikut:-

1) Supaya hari Sabtu dan Ahad saya tidak ke Office lg (kesian kat abah duk uah sorg during weekend)

2) Supaya, setiap hari, saya dapat pulang pada jam 5 (kesian kat abah sebab selalu balik lambat)

3) Supaya, tidak lagi di'block' aplikasi2 yg sy nak guna n download (Seksa tau rasanya bila;The page Cannot Be Display or Block by Your ORganization) <<--- Tak laluuu...

4) Saya bercadang untuk mengupdate Website Hospital Saya di rumah

Ok baiklah.. Tindakan susulan>>>

1) Membuat Banner
2) Mencari bahan2 untuk bacaan di dalam Blog ini

Tapi nantila setelah sy tidak sibuk lg... hehe (Bilakah hari tidak sibuk itu???)

No comments:

Post a Comment