Friday, July 24, 2009

Hujung minggu datang lagi...



Uh no.. Ujung miggu come again.. Bosannyer... Nk buat ape nih? Ya Allah aku sudah mula bosan dengan kehidupan rutinku.. Aku dah mula berkira-kira untuk menukar hala tuju ku. Ya Allah kuatkan hatiku di jalan ini..

Hujung minggu, adalah masa yang paling tak kugemari? Mengapa? Keran setiap hujung minggu akan mendatangkan bosan dalam hidupku. Huhu.... BOSAN...

Teringat plak masa zaman belajar dulu, aku x pernah ada hujung minggu. Sampaikan aku ingin benar berhujung mingu. Teringat study last minit yg selalu aku hadapi. Tapi aku bahagia dgnnya. Sangat bahagia. Walaupun sibuk tak hingat tapi aku dapat rasa yang aku dapat memanfaatkan masaku dgn sebaiknya

Kisah di alam kampus..

Ptg hari jumaat mcm ni, aku dah sampai ke camp site or sekolah2 utk program2 motivasi. Dari 1st year smpai ke 4th year inilah rutin hujung mingguku. Menarik bukan??Ada sesuatu yg nk dibelajar dan ada sesuatu nk diajar. Namun itu cuma dahulu. Kini aku kembali BOSAN...

BOSAN DAN BOSAN........

No comments:

Post a Comment